Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av -[ Iza ]- - 21 oktober 2009 22:42

Då va det snart dax att hoppa i sängen.

Nu ikväll har jag o Jenny vart o simmat, det är skönt att man nu äntligen kommer iväg iaf 1 gång i veckan o rör på sig lite. Efter jul tänkte jag se om jag kunde köpa ett 10 kort på Träningskompaniet här i stan o börja med Yoga 1 gång i veckan oxå, Jenny är oxå sugen på det.


Och så har vi precis kollat på en avsnitt av Dexter. Alltid lika spännande. I början tyckte jag att det va en ganska knepig serie. När jag den först gick upp på tv. Sen lånade vi hela säsong 1 av Linda o Christian. Och då fastnade man mycket mer. Och nu är det en serie jag tycker är rätt bra. Inte super men bra.


Sen har jag oxå hjälpt Alex o Ola o ta lite bilder på deras Cafe Hoj som dom ska bygga ni kan snart få en adress till sidan där ni kan se bilder som jag tagit :)

 Lite kul att få lära sig ta bilder på andra saker än Diezel o Blommor o så. Men jag tycker det är lite svårt ännu, får väl surfa runt lite o lära mig vinklar o så.

Men det kommer väl snart att bli bättre. Jag är dock ganska självkritisk.


Imorgon tänkte jag se om jag ska putsa fönster lite. Men bara kanske =P Det är ju inte precis en sak jag tycker är kul. Sen på fredag ska jag luncha med Jenny o då ska vi gå på stan o så ska vi gå o kolla på mer tyger :)

Jag ska låna Linda o Christians symaskin i helgen o sy mina julgardiner iaf hade jag tänkt mig. Förhoppningsvis hittar jag nytt tyg till vardagsrummet oxå :) Dom har 70% på alla tyger så det är billigt !


Gonatt !

 


Av -[ Iza ]- - 21 oktober 2009 11:27

Då va det umm Onsdag tror jag.

Idag träffade vi Ylva, bebisen o Attila. Så vi gick en sväng ihop. Och sen släppte vi vovvarna i hagen o så som dom lekte :)

Diezel låter dock som han ska mörda Attila, men det är så den lille låter när han leker, hemma oxå med sina leksaker låter han precis likadant :) 
Som dom sprang, Diezel har inte mycket chans på Attila längre han är både snabbare o större. Va kul att se dom leka igen, va ett tag sedan sist nu.

Sen va det bara hem o bada. Det är ju liksom ganska lerigt ute, men det får man ta bara Diezel får leka av sig lite så blir jag glad.


Och nu sitter man här, jag väntar på att Ola ska ringa o säga om han måste äta i skolan eller inte. Jag börjar bli lite små hungrig så snart får han allt höra av sig. Inte för att jag vet vad jag ska äta.

Har inte råd att åka ner till stan o äta iaf. Så något får jag hitta på här hemma.


Sen pratar jag med Annelie en gammal god vän. Som betyder väldigt mycket för mig även fast vi inte pratar i telefon o så, längre. Vi hörs vi Facebook som många andra gör nu förtiden. Hon är en person som alltid ställt upp för mig. Och jag ställer upp för henne i vårt o torrt. Och vi båda vet var vi har varandra utan att vi snackar så ofta. Jag har 2 såna vänner. O dom står mig båda väldigt nära.

Önskar bara att jag kunde träffa dom lite oftare. Men det är en bra bit i mellan oss. O nu när man inte jobbar han man inte råd, och när man jobbade hade man inte tid. Alltid är det något som kommer emellan....

Men jag lovar att jag så snart jag kan komma o hälsa på.


Nä nu ska jag börja rota i kylen !

 


Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards