Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av -[ Iza ]- - 22 oktober 2009 16:26

Nä det har inte hänt mycket skoj än denna dagen.

Försökt att fixa en del saker. Men inget har blivit lyckat idag ens :(

Min handläggare på A-medlingen är på semester o jag har fortfarande inte blivit kallad.

Kunde inte del betala el räkningen.... Så ja det mesta har gått emot mig idag.

Jag kom i väg o handlade julklappen iaf.


Någon som vill ha våran el räkning eller ge mig ett jobb ? svart eller vitt spelar ingen roll :)

Jag kan passa dammråtter, måla väggar halv färdiga o sånt :) Nä skämt o sido.

Jag skulle gärna vilja ha ett jobb nu. Jag vill tjäna pengar.

Allså gå hemma är väl ganska skönt ibland med att kunna betala räkningar utan att blinka vore ännu bättre.

Men min dag kommer väl den oxå.


Efter jul o nyår blir det bättre iaf. Januari kan bli lite tufft med sen så blir det bättre.

Nä jag går o drar något gammalt över mig!

 


Av -[ Iza ]- - 22 oktober 2009 10:48

Så då har man vart ute, tagit disken, matat hunden. Vad gör man nu ?!

Facebookar lite som alltid, kollar andras bloggar som man följer. Sen blir det väl lite tv, vänta på att Ola hör av sig om var han ska äta hemma eller i skolan.

Efter lunch ska jag nog iväg o köpa en julklapp iaf. Kan inte säga vad tyvärr :)


Oh idag fick jag ju pengar oxå. Får väl slänga in någon räkning. Och så kom ju den roliga el räkningen så ska ringa till dom o säga att vi vill dela upp den.


Får höras senare när jag har nått roligare att skriva om.

 

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards