Alla inlägg den 16 april 2009

Av -[ Iza ]- - 16 april 2009 19:36

Det har länge funnits en katt här uppe där vi bor, en jätte liten grå super söt katt, världens näst sötaste katt !!  Jag lovar har dock inget kort på henne tyvärr.

Hon har alltid kommit springandes när man kommit med Diezel o hon har retat honom o kommit fram o strukit sig imot diezel, och så fort han rört sig så han hon späckat till honom med sin tass utan klor. Hur gullig som helst.

Men nu har det hänt nått jätte tråkigt. Jag fann henne död idag längs vägen nedan för där vi bor. hon låg där alldeles stel o tittade ner i marken. Jag tog av henne halsbandet utan att röra vid henne. Sedan gick jag och lämnade det till kissens ägare som blev väldigt ledsen men väldigt tacksama att jag kom o lämnade halsbandet o talade om vart hon låg.

Men nu har hon farit till kisse himmeln !

Må änglarna vaka över henne.


R.I.P Kissen lilla

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards