Direktlänk till inlägg 1 januari 2009

Ny utmaning av Sofia :)

Av -[ Iza ]- - 1 januari 2009 23:17

Så här blev mina svar:


Vilken svordom använder du mest?

hmm, Fan

Äger du en iPod?

Japps en rosa

Hur många resväskor äger du?

2 små 

Använder du flip-flops?

Nope

Var köper du dina matvaror ifrån?

Ica, Willys och Netto ibland

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

Beror på, men föredrar Ta bilderna

Vilken var den senaste filmen du såg?

umm, kommer inte ihåg vi ser på så mycket

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

En Digitalsystem Kamera

Har någon någonsin kallat dig lat?

Oh ja!

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

Ibland, vin är bra annars

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

Lyssnar på musik genom datorna

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?

Världens bästa...hmmm.. jag gillar Linking Park

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?

Jo en liten - men som sagt en hemlis =P

Vad åt du till middag senast?

EN typ av makaronlåda

Använder du huvtröjor?

Ofta

Kan du vissla?

Johanna, javisst kan jag det

Vem var den senaste som ringde dig?

Till mig.... umm mamma tror jag

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?

Lisebergsbanan är rolig :)

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

Det händer säkert, men det skiter jag i..

Tittade du på tecknat när du var liten?

Måste man vara liten för det ?!

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?

pytte 

Hur många syskon har du?

umm ja du, har jag något alls, ja i papper har jag 1

Är du blyg inför det motsatta könet?

jo det händer

Vilken film kan du alla replikerna till?

Inte någon vad jag vet, Grease snart ,)

Äger du några band t-shirts?

Nope

När flög du senast?

oj, Mallorca 1992 tror jag det va

Hur många stolar står kring ditt köksbord?

2 och 2 med massa skit på :)

Läser du för skojs skull?

Gillar inte att läsa

Pratar du några andra språk?

Engelska

Diskar du din egen disk?

Har diskmaskin, men visst ibland diskar jag större saker

Har du gråtit offentligt?

Jo det har hänt

Har du en stationär dator eller en laptop?

umm 3 stationära och 1 laptop(fast den e inte vår)

Försöker du alltid lära dig nya saker?

Beror på vad det är..

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?

Japps, båda två

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

Nä det spelar ingen roll.

Kan du kasta macka?

Jo det tror jag nog

Har du någonsin varit på Jamaica?

Nope

Vad har du med dig in på bion?

Popcorn !

Har du dejtat någon av en annan religion?

Vad har du för väder?

Mörkt, o super kallt

Har du en blogg?

Jo men jag e ny på det

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

Foto

Gillar du att flyga?

Nja inte direkt

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

Humor !

När sov du senast på golvet?

När jag va liten ramlade jag ur sängen ibland

Vilken är din favoritdrink?

Just nu Vampire !

Gillar du din boende-situation?

Jo det är lugnt här

Vilken är din mammas hemstad?

Partille

Din pappas hemstad?

Kåhög

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

minst 9 ,)

Är dina dagar fullbokade och stressiga?

Sällan

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?

Lektioner det va ett tag sedan, men nä

Vilken är din favoritfrukt?

Persika på konserv ,)

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

Nä, men jag bryr mig om vad vågen vissar

Hur gammal blir du nästa födelsedag?

18 ?! nä oki då 28

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

Nä jag kan inte stava så jag bryr mig inte om sånt, jag har min still o min grammatik :)

Tror du på liv på andra planeter?

Jo men kanske inte i denna galaxen


Utmanar dom som läser min blogg :)

Kan skrivas som kommentar om ni inte bloggar själva :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards