Direktlänk till inlägg 6 januari 2009

Lite olika tankar om massa saker.....

Av -[ Iza ]- - 6 januari 2009 13:59


Nu har jag kastat ut vår torra gran på balkongen, ikväll tänker jag kasta ner den, vilket jag inte vet om man får dom har ju ingen granuppsamlig här där vi bor.. Vilket är dåligt tycker jag... Men jag tänker dra bort den till sopprummet i natt när alla sover ,)

Är så trött på all jul nu, jag vill ha värme sol o så :)


Idag blev en tråkig dag, allt är grått, man har inget att göra, alla affärer är stängda så man kan inte ens gå till stan o shoppa nått...

Så blir väl inte mycket positivt skrivet här idag...

Det posetiva idag va att jag gått ner mer än jag trodde efter alla julmat. Behöver bara gå ner 0.3 kilo till mitt mål den 5 februari :) Det ska väl inte vara för svårt tycker jag....


Usch jag har en sak jag så gärna skulle vilja skriva om men jag vet inte om jag vågar det kan dra så mycket hat... Det är om Rasism... Och det är ju ett känsligt ämne.. Jag tycker inte dagens samhälle går mot det bättre snarare mycket sämre... Men jag får se om jag vågar skriva om det... men inte nu iaf...


Imorse låg jag o tänkte på om man skulle öppna ett Paypal konto o kanske länka till det o hoppas på att folk donerar till en som lever väldigt fattigt.. Liksom tänk om man skulle få många läsare o dom donerade 1:- till 10:- så skulle man kanske kunna göra nått med dom pengarna sen... Men det kanske är långsökt :) men tex jag skulle vilja rädda en hund. det kostar 4000:--4500:- om alla skänkte 10:- så skulle jag behöva 450st det är inte så många ändå :) Men men det skulle nog inte funka... Bara en tanke jag har :)


Nä nu ska jag kolla facebook lite

Hörs senare...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards