Direktlänk till inlägg 12 januari 2009

15:27

Av -[ Iza ]- - 12 januari 2009 15:27

Ja nu har jag sutit o pilat lite med Photoshop men det är så svårt att göra riktigt fina saker, och alla sidor jag hittar om photoshop är ju klart på engelska.. vilket gör det svårare att hitta alla filter, texturer o så..

Gjorde om min presentaions bild lite, visst det kanske inte är jätte svåra saker jag gjort men jag blev ganska nöjd ändå :)

  Finns ju så mycket man kan göra med det programmet..

Får kolla runt lite på youtube oxå se om man kan hitta nått, såg på nått forum att folk hittat saker där...

Om det är någon som har en bra sida får ni gärna kommentera !


Ola har sitter i vardagsrummet o pluggar in för hans tenta.. Idag fick vi hans remiss *äntligen* nu ska vi snart reda dot på detta....


Nu har jag bokat min biljett oxå, 15:02 imorgon bär jag av !

Sedan har jag o Ola tagit det mesta i köket nu så att det ser ganska rent ut igen :)


Jag skulle verkligen behöva packa kläder jag ska ha med mig oxå, men jag får ta det i kväll !


Nu ska jag se vad Ola gör,

Ha det så bra tills senare


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards