Direktlänk till inlägg 12 januari 2009

Saknaden ♥

Av -[ Iza ]- - 12 januari 2009 23:17

... Lillebror om du läser detta...

Jag saknar dig ! Även att vi inte pratade mycket innan, men nu har vi inte pratat sedan Kristi Himelsfärds dagen. Vi skickade ett par sms i augusti när du fyllde det är allt.. Ja jo jag fick ju ett sms när jag fyllde oxå..

Jag förstår bara inte om det är något jag gjort ?!

Du sa sist att det inte va det.. Men varför vill inte ens egna bror prata med sin syster ?! Jag kan bara inte förstå det...

Jag är både jätte arg och väldigt väldigt ledsen att inte ha dig nära längre

Jag vet inte om du känner så... Jag vet att du har det svårt ibland men du är inte ensam om det, jag mår oxå väldigt dåligt ibland och det va då jag kunde prata med dig !

Du kan alltid prata med mig och det vet du..

Jag vill bara inte att det ska gå flera år för då kommer det aldrig bli som förr.. Jag vet att det är många många mil i mellan oss..

Men du är saknad !


Älskar dig lillebror kommer alltid göra hur arg jag än kommer vara.


Puss o Kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards