Direktlänk till inlägg 22 januari 2009

....

Av -[ Iza ]- - 22 januari 2009 23:38

Ja nu är det snart dax. Man går dit tar av sig sina kläder. Sätter sig på kanten tittar ner.

Lägger sen sig sakta ner.

Det känns kallt. Men det kommer snart bli varmare. Man blundar. Det är mörkt runt omkring allt är tyst. Snart hör man tunga andetag från honom där brevid. Alla tankar bara blandas av allt man upplevt under veckorna. Men man försöker att inte tänka för mycket.

Ja sedan somnar man!


Ja det är så man gör när man ska sova :)

Fast man får ju inte glöma borsta tänderna det är viktigt !

Jag måste oxå alltid peta tåna innan jag sover jag hatar att ha mellantånaludd ;)

I morgon kommer jag ha träningsvärk i magen det känner jag.


Imorgon har vi en del att fixa med:

*cykla till högskolan typ 0,5km dit o sen tillbaka (så 1 mil)

*till systemet

*städa

*kramas o pussas lite

*underhålla Diezel lite oxå :)

*gå promenader med Diezel

Så imorgon ska man få mycket motion igen :)

Oj så nyttig jag blivit känns bra då kommer jag gå ner iaf.

Mitt mål är ju att innan jag fyller 30år gått ner 10kilo... ja jag vet att det är gott om tid men jag gillar att ha gott om tid på mig.

Bättre att jag sätter mitt mål långt fram o lyckas än att ha för kort tid på mig !


Ja iaf

GODNATT på er alla gamla o nya läsare ! Kul att ni hittat hit :) Och att ni eventuellt vill fortsätta följa min blogg. Lämna gärna kommentarer det är alltid kul :)

Hörs imorgon igen!


 
 
Ingen bild

irene

23 januari 2009 08:37

OJ SÅ MYCKET MOTION DU KOMMER ATT FÅ OCH SÅ BRA KONDIS...KÄMPA PÅ KRAM..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards