Direktlänk till inlägg 15 mars 2009

Watchman

Av -[ Iza ]- - 15 mars 2009 00:26

Ja det va då ingen film jag gillade, visst den må vart lite annolunda än det flesta action rullarna.. 15års ålders gräns tyckte vi ju va lite konstigt först men nu förstår vi varför det va ju ganska mycket splatter mord, och ganska brutala sexscener... Handlingen va ganska lång måste jag säga och jag tycker inte direkt heller att det fanns någon direkt bindande händelse... För mig va det 3 långa timmar...

Va handlade den om då ?!

Ja hmm ett gäng superhjältar.. som började med att lösa brott på ett ganska så ovanligt sett men till slut gick fel..

Folk börjar dö hit o dit..

De flesta av dom försöker leva ett ganska så normalt arbetande liv.. Men dom faller mer o mer tillbaka till sitt gamla liv som "hjälte"

Det vissare sig dock att vissa vänt sig mot sina gamla vänner...

Och man får följa hur dom försöker ta reda på var, hur o varför ?!

Ola tyckte att filmen va helt ok. så kanske det är en film för killar i 30års åldern.. som följde tidningsserien.


Sedan blev det ju inte bättre av att killen jämte mig satt o bet på naglarna, rapade, hostade (oki hosta får man) kollade sin mobil hela tiden så halva bio salongen lös upp ..... eller satt o snackade med sin polare.. och man förstod ganska fort att denna killen är singel när man fick i när bilder se porrtidningar, Sex, och snoppar.. Och han va inte precis 15 utan snarare 30+...

Jag vet jag ska nog hålla mig borta från bio salongerna.. jag hamnar alltid brevid pukon !

 
 
Mona

Mona

15 mars 2009 09:57

Nä vad tradigt att det blev så som det blev, när ni äntligen kommer iväg på bio!
Kramiz

http://sashakitty.bloggagratis.se

 
Scrollan

Scrollan

15 mars 2009 10:33

Jag brukar ha sån otur oxå å hamnar alltid vid nån som prasslar som fan med godispåsen, eller som brer ut sig eller nån som måste snacka med sin kompis heela tiden! Nu sist hade jag iofs lite tur, gubben bredvid mig va tyst hela filmen, vi såg "Män som hatar kvinnor", den va jättebra! Jag skulle vilja se Watchmen, men jag kan vänta tills DVD:n kommer då...=) Den lät lite seg enligt dig!*fniss*

Ha en fin dag!

Kram Scrollan

http://scrollan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards