Direktlänk till inlägg 25 januari 2009

Natti Natt

Av -[ Iza ]- - 25 januari 2009 02:23

Då va denna kvällen slut.

Blev en mycket lyckad kväll maten va super god tycker jag iaf :)

Dom andra sa att den va god oxå !

Sen satt jag o L o snackade mest, vilket jag tyckte va super trevligt vi gör inte dte så ofta. Vi har kommit varandra mycket närmare på senaste tiden, tycker att det är väldigt kul !

Gjorde en del nya drinkar oxå. En del bättre än andra.

Sen spelade vi en omgång Brainstorm, som vanligt vann L & CH =P En dag ska vi få revanch ,)

CH hade med sig Guitar Hero men ikväll va det bara Ola o han som spelade det. Efter lite alkohol i blodet tappar man ändå att kordination så helt menningslöst att ens ge sig in i det...


Men nu är det minsann dax för sängen jag är super trött.

Kvällens Recept Citronkyckling med rostade grönsaker

 rekommenderas att prövas.


Gonatt !

Kramis

 
 
Ingen bild

irene

25 januari 2009 15:05

receptet lät väldigt gott...skall testa det nån dag..

 
Ingen bild

Linda

26 januari 2009 22:19

Tack för i lördags förresten! Det var verkligen jättegott! Det var väldigt roligt att prata för en gångs skull.. brukar ju mest bli att man sitter och tittar när de andra spelar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards