Direktlänk till inlägg 3 februari 2009

BuRrrRR

Av -[ Iza ]- - 3 februari 2009 17:52

Det drar hur kallt som helst i vår lägenhet just nu.. går runt o fryser hela tiden.. inte alls skönt jag hatar att frysa ! Alla element är på max. men det känns inte som om det gör någon skillnad alls. det drar iskallt från vetillerna.....


Idag pratade vi om att sätta igång att göra iordning vår hall vi ska måla om den. Vi har ju en sån där renoveringsfond som vi har en ganska stor pott i nu. Vi har kollat ut färger sedan innan det blir 2 olika blåa.

Så jag tänkte jag skulle fixa det imorgon ringa o fixa så att vi kan plocka ut färgen på fonden. Sedan är det bara att börja måla.. kommer ju bli lite struligt att göra hallen men det ska nog gå bra.. Sedan senare får det bli sovrummet.

Men kul om vi nu kan fixa hallen först...


Sedan ska jag boka bord imorgon igen ,) det bli på söndagen den 15:e istället för 14:e.. om vi har råd vill säga, men vi ska boka iaf :) 


Kvällens mat blir potatis och kotletter med brunsås !


Trevlig kväll !

Puss o Kram

 
 
Ingen bild

irene

3 februari 2009 19:01

ni får be dom komma sätta nya lister i fönsterna då..

 
Iza

Iza

3 februari 2009 19:21

nä det orkar jag inte bry mig om det syns ju inte med gardiner uppe

http://diezel.bloggagratis.se

 
Mona

Mona

3 februari 2009 23:21

Heej gumman! Vad skoj att ni ska måla! Det skulle jag oxå vilja göra här hemma, men det får bli ett senare projekt hihi...Hälsa din mamma och tacka för kommentaren, skoj att även hon läser min blogg :) Skriver hon själv blogg? Kram i massor!

http://sashakitty.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards