Alla inlägg den 14 februari 2009

Av -[ Iza ]- - 14 februari 2009 23:08

En film med Keanu Reeves i huvudrollern.

Handling:

En dag ser amerikanska försvaret ett objekt som rörs sig med en hastigthet på 30 000km/h . Snabbt kallas alla experter in. Man vet inte vad man står upp mot. Man tror att jorden kommer sprängas när objektet möter jordens mark.

Det vissas vara nått från yttre atmosfären. Dom är här att rädda jorden från oss!

Helt ok film. Inte det bästa jag sett med Keanu Reeves dock.

Eftersom att den är kanske kort så hinner man inte direkt tröttna på den.

fanns lite spänning i den då o då.


Av -[ Iza ]- - 14 februari 2009 19:48

 Utmaningen kommer från Scrollan


01. Stänger du av mobilen när du sover?

Aldrig, om inte batteriet tar slut.

02. Vem såg dig senast naken?

MIn sambo

03. Hur såg du ut på högstadiet?

Ganska alldaglig.

04. Hur kommer du se ut om tjugo år?

Lika snygg som min mamma :)

05. Hur var du på dagis?

Troligtvis ganska snäll

06. Hur är du att ha som arbetskamrat?

Glad o Pratig

07. Har du celluliter?

Jo

08. Biter du på naglarna?

Gjorde, inte längre det är äckligt

09. Har du något handikapp

Nja inte vad jag vet :)

10. Är du rädd för att få hängbröst?

Nä det finns ju alltid silikon

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?

Tror inte på gud

12. Svär du?

Ja dagligen

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?

NÄ ! dom vill jag inte ha hit.

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?

0

15. Tror du på utomjordningar?

Jo men nått annat måste ju finnas där ute.

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?

Plankstek

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?

Lever

18. Har du blivit arresterad?

Arresterad ne, men påkommen av att snatta

19. Ljuger du?

Det händer

20. Har du kysst en polis?

Nej !

21. Är du rädd för Securitasvakter?

Nä varför skulle jag vara det

22. Har du någonting att dölja?

Det har nog alla.

23. Vad har du på din nyckelknippa?

En tiger jag fick av Ola och mina nycklan klart.

24. Är du/har du varit gift?

Nope inte än

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?

Om han skulle behöva det skulle jag klart det.

26. Kan du laga cyklar?

Punktering kan jag fixa

27. Kan du fixa med bilar?

Har inget körkort ens

29. Kan du baka bröd?

Alla som kan läsa ett recept kan väl det.

30. Vet du hur man frostar av en frys?

Jo det har man väl gjort nån gång

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?

Heros :)


Utmanar alla som läser, framför allt Sofia, Mona


Av -[ Iza ]- - 14 februari 2009 16:16

Jag vet inte varför jag inte kan få bilderna större...
men ni ser lite hur det blev iaf..

Av -[ Iza ]- - 14 februari 2009 13:04

Hoppas ni alla får en underbar dag/kväll, med mycket kärlek !

 Här är det helt underbart väder idag, så nu ska vi snart gå ut o gå.

Vi har fixat vår hall hela förmiddagen idag, så nu är allt helt klart..

Lovade er bilder till idag, får se om jag hinner fixa det senare just nu ligger dom i kameran.

Ikväll ska vi ut o äta o mysa :)


Ha nu en underbar dag alla !

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards