Direktlänk till inlägg 5 februari 2009

Varma mackor & Gräl

Av -[ Iza ]- - 5 februari 2009 18:36

*yummy* det va ju kvällens mat då, Varma mackor i toasten, ost/skinka och en med krabbsick oxå. Det va super gott :)


Usch det har blivit jätte dimmigt nu i eftermiddag/kvällen. Sen nästan inte grann huset.


Lyssnar på Mix Mepapol

Dom pratar om par gräl. Att man måste lyssna på varandra och inte bara se till att man får sista ordet själv. Och inte prata över varandra. Utan lyssna låt varandra prata till punkt. Klart att man visst det men inte alltid så lätt. Man tycker ju oftast mest syn om sig själv och det ska man väl till viss del kanske. Men man får absolut inte såra den andra. Jag tycker dock oftast att det är vi tjejer som får lägga oss annars blir det bara sämre. Eller kanske jag har fel där ?!

Jag och min sambo är lite dåliga på att gräla bra. Vi är väldigt envisa båda två. Vi är typiska skorpion och värdur. Det blir att vi inte snackar utan surar tills det är över sen säger vi bara att så här vill vi inte ha den så är det över.

Kanske inte det bästa grälnings metoden, men vi kan inte snacka när vi är sura någon av oss, för då blir det bara värre.

Bara man blir sams i slutet och man vet ju att man älskar varandra !

Fast klar är det ju bra om man slapp allt onördigt gräl bara, men grälla måste man ju, annars kan man inte glädjas åt dom bra tiderna...


Peace and Love !

 
 
Mona

Mona

5 februari 2009 20:58

Hej! Har läst igenom en del inlägg, och jag måste ju säga att det var skoj att du hade skrivit om horoskop, och sen var det väldigt fina bilder på Diesel! Och det ser jätte mysigt ut med all snö! Vi har ingen än så länge, men det sägs att det ska komma nu till helgen. Sen inlägget med hundar, att vissa raser ska förbjudas, så håller jag fullständigt med dig om att det handlar ju inte om raserna, utan om uppfostring! Det är ju ägarna som stressar upp sina hundar och är elaka. Och du...du har precis gjort mig sugen på varma mackor hihi...men nu e det dags för mig att ta natta-blosset och sen nanna kudden :) Ha det så bra gumman! Kramiz

http://sashakitty.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards