Direktlänk till inlägg 25 februari 2009

Musse Pigg smörgåsgrill

Av -[ Iza ]- - 25 februari 2009 17:35

idag tog vi en jätte promenad, vi skulle gå ut till elgiganten och köpa en disney smörgås grill tänkte vi, men den va tyvärr redan slut. Kan jag iofs förstå efter som den kostade 39:- ord.pris 299:-. så blev ju tvärr ingen för våran del :(

Det va nog en promenad på 1 timme iaf. så diezel fick ut all enegri :) Snart får vi allt börja gå längre med honom synd bara att vi inte direkt har några slingor som är bra i närheten.dom som är här där vi bor är ganska korta.. Men vi brukar ju kasta boll eller frisbee med honom så att iaf han får röra på sig lite.


Pratade med mamma oxå i förmiddags, dom hade haft det jätte varmt o skönt. Ridit elefant o så med :)


Yippi imorgon kommer pengarna. kanske man skulle gå ner på stan en sväng då skulle ju behöva handla lite saker, kethcup bland annat :) det är en produkt jag inte kan leva utan ! Sen lite vin till helgen..


Nu har jag oxå precis tagit mig ett varmt bad för min rygg, känns lite bättre men det gör fortfarande lite ont :( Sitter nog här för mycket.


Ha en trevlig kväll !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards