Alla inlägg under februari 2009

Av -[ Iza ]- - 11 februari 2009 13:54

Japp snart ska vi ta en promenad ner till stan, måste ha mer tejp. Och så vill Ola titta på en ny mobil telefon. Hans gamla börjar balla ur ganska mycket nu.

Han vill ha den nya Iphone så vi får väl se vad det blir.

Sedan ska vi köpa fika med oss.

Men det blir ju en snabbis till stan bara Diezel ska ju med oxå o han hatar stan.


Har bokat bord nu till House Ming på lördag klockan 18:00 *mums*

Sedan så handlar vi nog med oss lite godis hem oxå o myser framför en film på kvällen. Får köpa nått gott till lilla Diezel oxå :)

Jag funderar på om jag ska sy en tröja till honom jag har mönster men min sy maskin kan man ju bara använda zick zack på och den trasslar lätt.

Fast det är ju om man hittar nått billigt tyg oxå som är elastiskt...


Puss o Kram

Av -[ Iza ]- - 11 februari 2009 12:43

Nu har jag en liten pause i mitt tejpande, men det är bara taket kvar nu och dit når jag inte, inte ens om jag står på stolen.. Jag är ju en ganska kort människa ,)

Sen blir ju inte saken lättare med min träningsvärk :)


Tänkte ringa resturnagen vi ska till i helgen o se om man ska boka bord eller inte. Vi ska inte gå till Pio's längre för det fanns bara bord kl 17:00 eller 20:30 och ingen av dom tiderna gillade vi.

Så det blir thai/kina mat iställer mycket billigare och så då kan man ju ta efterrätt oxå :)


Vad ska ni göra på Alla Hjärtans dag ?


Puss o Kram

Av -[ Iza ]- - 11 februari 2009 11:09

Ja o lite snö fick vi i natt *blää* jag vill inte ha mer snö nu !

Det va ju inte mycket, men ämdå. Så nu är det kallt ute oxå 0.3 grader..

Idag har jag träningsvärk i mina armar efter burit hem färgen o tillbehör i går..

Idag ska jag tejpa klart hallen o så..

Sen ska jag bara vänta på morgon dagen då jag får pengar så ska jag ner en sväng till stan..

Men idag blir det att vara hemma. som vanligt...

 lite trött är jag, det är väl för man sova länge, men det finns ju inget annat att göra.

Nästa vecka tänkte vi åka o spela bedminton. Det ska bli kul även om jag är dålig :)


Nä tejp dax!

Ha en bra onsdag !

Puss o kram

Av -[ Iza ]- - 10 februari 2009 23:42

Ja snart är det dax för sängen... Denna kvällen har ju vart framför datorn. Inte så himla skoj men men.. Imorgon ska jag tejpa klart och sandpappra lite om jag nu hittar något.. Annars får jag ta en peng och gå o handla det..

Imorgon är det onsdag halva veckan har gått. I helgen ska vi iaf gå ut o äta o det ska bli mysigt..

Sen ska vi göra klart hallen denna veckan..

Sedan är det bara sovrummet kvar :)

Sakta med säkert går det framåt...


Usch jag e lite hungrig igen. ändå har jag redan ätit 3 skorpor efter maten.. kanske tar nån mer innan jag ska sova, kan inte sova hungrig ju..


Godnatt alla !

puss o kram

Av -[ Iza ]- - 10 februari 2009 19:28

Ja nu har jag ändrat utseendet på min blogg. Såg ju att Sofia gjort det och så tyckte jag att min behövde ett nytt ansikte oxå :)


Vad tycker ni ?

 Bättre eller Sämre än förra ?


Ha en bra kväll !


Puss o Kram

Av -[ Iza ]- - 10 februari 2009 18:47

Japp nu har jag börjat med hallen plockat ut allt o börjat tejpa, även spaklat igen hål i väggarna vi inte använder..

Så nu ekar det lagom i hallen, hunden går runt o skäller lagom kul.. Hörs ju hur väl som helst.

Kommer senare lägga upp bilder på förre o efter :)

Men ni får vänta någon dag för det :P


Ikväll blev det stek o potatisgrantäng.

Gjorde egen marinad.

2mskOlja, 2mskSoja, 2stVitlök, 1mskSocker & 1-1½mskSambal Olek.

 Blev helt ok. Lite hätta på det hela.


Min morbror ringde oxå snackade lite skit, alltid kul att han hör av sig, vi träffas dock inte så ofta. Alla är upptagna.


Ha en bra kväll !

Puss o Kram

Av -[ Iza ]- - 10 februari 2009 14:46

Nu ska jag ta på mig och gå ner o hämta färgen !!


Jag har så otroligt tråkigt att jag inte gör nått, men nu måste jag attan mig !


Mamma ringde förut, hon satt o skulle ta en Pinacolada drink , usch usch.. jag vill ju vara med ! :)

Hon hade 30 grader varmt, o resan hade gått jätte bra.

Klockan va 7 på kvällen när hon ringde vid 1 tiden här. så 6 timmars skillnad..


yadiyada..

Jag gillar konstiga ord..

Någon annan som kan massa andra lustiga ord ? :)


Puss o Kram

Av -[ Iza ]- - 10 februari 2009 14:43

Hej !

Här kommer din signatur :)

Om det är något du vill ändra eller så säg bara till.


ha det så bra :)



Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards