Direktlänk till inlägg 27 december 2008

Lördag...

Av -[ Iza ]- - 27 december 2008 11:51

Så va det helg, fortfarande lite dålig. Men det känns lite bättre nu iaf. Hostar en del men det hoppas jag går över ganska så snart.

Imorse gick jag o Diezel ut på en promenad. Ganska skönt att få lite frisk luft efter att jag bara vart inne i flera dagar. Diezel gick till en början ganska fint tills han fick se en annan hund, vi försöker träna bort att man inte leker med alla hundar man ser, så på med nos sellen. Då går han mycket bättre.

Så fick han gå nästan fot hela vägen sedan fick han springa iväg lite o gör vad han behövde. Sedan kom det 3 lösa hundar då blev han jätte jobbigt, antar att han blir lite avis att han inte få springa runt som han vill. Men just nu kan vi inte släppa honom. Han har blivit så jobbig just när det gäller alla dofter av tikar osv. så han går runt o piper mest.

Stackaren han vill ju bara ha en tjej....

 Väl hemma fick han lite mat då brukar han bli glad :)


Jag gjorde mig o Ola lite tea. Satte oss o kollade lite på tvn, men som vanligt vissas inget bra på svensk tv, sappade man till dansk tv vissade som iaf en Disney film, men den va dubbad så det fattade jag inget av.

Diezel somnade i Ola's knä.


Idag fyller min Morfar 70 ÅR !! Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra Hurraaaaa !!!

Dom ska alla ut o äta men jag hade inte råd att åka upp till göteborg igen, känns lite taskigt men vad ska man göra. Han får en blomma av mig iaf.


Nu är det snart dax för lunch.

Sedan får man se om man kan hitta på något.


Hej så länge

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards